Victoria Solås

2012-03-05
16:36:21

Stay With Me - Akcent

Idag åkte solbrillorna på! Var när att shortsen också drogs på ..

Vaknade som sagt kl 9. Städade och fixa på rummet så nu ser det bra ut här igen. Första skoldagen är avklarad! Hade samhällslektion med Fredrik. Var vaken en stund. Sen skulle vi se en dokumentär. Slutade med att man somnade, höhö ..

Andra lektionen var svenska. Somnade inte, utan var duktig och gjorde ett arbete som jag inte ens behövde göra! Vad ger ni mig för det, haha?

Nu ska vi (jag o Fanny) vänta på att Sofie ska bli klar på ett möte så vi kan gå till stallet. Blir dressyr som står på schemat både idag och imorgon. Slår verkligen vad om att Ortencia har rullat sig .. Nej, nu orkar jag inte sitta här. Hej svejs!


Kommentar:

tack, vi får väl ta en plugg dag :( <3

2012-03-05 @ 19:53:18
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: