Victoria Solås

2012-03-01
22:04:47

Le Despedida - Daddy Yankee

Ovisad bild på Ortencia!

Gårdagen gick rätt vilt till .. Mår som man förtjänat. Blev lite väl mycket att dricka, inte minst! Kom tillbaka till skolan runt 4 tiden. Körde bil till stallet. Fixade min och Fannys två boxar innan jag körde tillbaka Niclas bil plus Nathalie. Gick tillbaka till stallet.

Red Ortencia. Blev ett riktigt hääärligt dressyrpass på utebanan i eftermiddgas vädret. Gick som en klocka! Kortade henne en hel massa. Haha, tyckte hon var jobbigt. Men det gick riktigt bra. Hon behöver sätta mera muskler så får göra lite mera krävande arbeten.
Red på en volt i mera samlad takt. Sedan lite mera ökad steglängd en bit fram. Halvhalter och volt ut i det andra varvet. Fungerade otroligt bra! Hon blev suuuuperfin. Sprang inte iväg, utan arbetade på fint!

Kom tillbaka. Hjälpte Fanny med Campari i lilla ridhuset. Planen var att tvätta hela Ortencia, då hennes man är brun av smuts pga hon varit och rullat sig .. Varför måste hon fälla? Om det bara hade låtit bli att klia så hade hon inte rullat sig, haha!

Imorgon åker jag hem. Går upp vid 6 och har utsläpp i stallet. Fixar allt i stallet och rider sedan. Nathalie tar in Ortencia, så jag slipper stanna här tills i eftermiddag för att ta in henne. Får sällskap av Fanny och Sofie upp till Göteborg

Nu har jag inte så mycket mera att skriva om än att jag ska gå och lägga mig faktiskt. Första natten på en 2 veckor som jag sover i en tom säng. Istället för en full säng med 4 pers .. I Feeeeeeel Good!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: