Victoria Solås

2012-03-12
14:49:03

Just The Excuse - Shea Fisher
Uppdaterar väl lite snabbt då! Varit på Fjellare och ridit Fair Lady. Gick riktigt fint! Red massa öppna, slutor, bak- och framdelsvändningar samt skänkelvikningar. Hon fick bara en cp-omgångk. Kom på "kort sidan" vid ridhuset och så kom det en gående utanför. Fick världens ryck och stack, haha!

Skyndade mig till stallet och fixade allt där. Nu sitte jag på rummet och väntar på skjuts in til stan. Ska in och klippa smat slinga/färga håret. Dock inte bestämt mig för hur och vilken färg eller någonting! Vill gärna ha någoting somrigt.

Är super skönt väder idag. Och imorgon ska det vara hela 15 plusgrader här nere! Våren är kommen! Nej, nu ska jag fixa mig lite granna. Sove rhos Frida inatt. Ska fixa vårat PA. Loooovely!

Ciao!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: