Victoria Solås

2012-03-10
15:27:43

It Don't Matter Now - Sarah Darling
Jaa, gårdagen ... Drack inte alls mycket. Ändå försvann min dricka. Pojkar, pojkar kan man endast säga. Var inne på krogen 20 minuter innan jag fick ta han om folk. Gick tillbaks till lägenheten och var där resternde del av natten. Rickard kom tillbaka efter ett tag. Pratade med han ända fram tills Fanny kom hem. Då blev det sängen.

Frukost blev det på McDonald's, haha! Satt i lägenheten fram till att bussen gick vid 14.18 ca. Gick ifrån Harplinge. Ska göra lite mat, sen pallra mig ner till stallet. Blir nog till att longera Ortencia idag. Vädret ger mig ingen inspiration till att rida ..

Kvällen vet jag inte hur den ser ut;
Middag hos kompisar?
Utgång?
Chillkväll?
Stänga in mig på rummet och plugga ..?

Detta är frågan! Är sugen på allting! Men det går ju inte. Tänk om man hade varit mer än en person, så hade man kunnat göra alla till lags .. Man räcker inte till i dagens läge. Rätt synd att dagens samhälle blivit så!

Tänker slänga in en liten bildbomb från den senaste veckan tänkte jag. Om jag hittar sladden vill säga!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: