Victoria Solås

2012-03-16
07:26:34

I Don't Love You - New Cassie ft Lue
Hejsan alla människor! Pigg och glada? Yeah, right .. Har varit vaken i ca 1,5h. Natten har man inte sovit bra alls pga febern som fortfarande sitter i! Hoppas på en bättre sömn i natt istället.

Morgonutsläppet gick snabbt och bra. Cyklad för omväxlingens skull till stallet, i stället för att gå. Kändes otroligt skönt faktsiskt. Vet inte när jag cyklad utomhus sist. Bara varit på gymet annars. Får ta mig en runda(kanske fixa min cykel, saknas ju bakdäck .. ) när jag blir frisk sen!

Om en liten stund blir det frukost. Ska sjukanmäla mig för hela dagen. Ska gå på en lektion ändå, tror jag. Behöver prata igenom med Fredrik vad jag ska ha med på fördjupningsuppgiften som ska vara inne på söndag. Tänkte kanske hinner klart med den innan sista minuten!

Idag åker jag hem! Ska bli skönt faktiskt. Får skjuts in till stationen så slipper tänka på bussar, underlättar! Nu orkar jag inte vara mera social här.

Ha en bra dag!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: