Victoria Solås

2012-03-27
22:43:06

Händer I Luft - Sean Banan
Är så häääääääääääääär glad just nu! :D Och har Niclas att tacka det för! Me likey!

Jag och Nathalie drog in till Halmstad och fikade på Espresso House, gick en sväng på stan och gick ett kort besök på Flygstaden innan idag. Super mysigt faktiskt! 

Min häst var verkligen suuuuuuuper fin idag! Har för första gången på några dagar kunnat ha på mig tajta byxor, ist för mjuckis byxer iom knät. Hade mina tveckningar mot att ha sadel, men sket i det och super glad för det. Gjorde inte ens ont att rida lätt. Dock var min häst lite pigg emellanåt och kastade sig åt det onda benets sida, vilket jag inte kunde ta emot mig med ..

Började med att flytta rumpan på volterna. Övergick sedan till skänkelvikning några steg åt både hållen runt hela fyrkant spåret(red på utebanan). Därefter trav där jag red massa åttor. Hon var verkligen på topp idag! Fortsatte med skänkelvikningar på fyrkanten. Hon bara flöt på!

Bröt av och lät henne skritta på långa tyglar en liten stund. Efter det började vi med lite arbete i slutor. Sjukt lätt tog hon det iom att vi jobbat med att flytta rumpan. Fortsatte även lite i trav ca 2 varv till och från med avbrott till skritt med.

Haha, stackar hade jobbigt att samla sig i galoppen för hon var trött. Men hon kämpade på bra! Lyckades få en volt på ca 7-8 m i diameter ändå.

Fixade snabbt i stallet efter det. Fick skjuts tillbaka av Dikarn. Tvättade bilar, både Niclas och Holms. Haha, både jag och Nathalie cpade en heeel del. Men kul hade vi!

Sitter nu på enkelrummet på skog och har det allmännt underbart just nu! Känns som om allting flytter på precis i den takten jag vill! Nu ska jag titta på ett avsnitt PLL och äta min B&J.

Nighty Nighty folkens!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: