Victoria Solås

2012-03-14
20:15:38

Förlåt Mig - Mattias Andréasson
Slänger väl in ett till inlägg idag, medans jag ännu orkar vill säga. Är otroligt hängig. Har ont i huvudet, ont i halsen vilket gör det jobbigt att svälja, otroligt stel och öm i kroppen och fryser och svettas om vartannat. Funderar starkt på att gå och lägga mig och klockan är endast lite över 8.

Skulle rida lite seriöst idag igen. Men så blev inte planen. Orkade inte med grävmaskiner och lastbilar som bråkade runt på utebanan. I stora ridhuset tror jag de fixade bottnen för där åkte en traktor in hela tiden och i lilla är det ju värdelöst att rida.

Min häst har passerat allting i dagens uteritt/tur i klätterbacken. Mötte traktorer med alla möjlig saker/släpp/skopor, grävmaskiner, lastbilar, mopeder, cyklister, bilister osv osv osv. Ingenting av detta blir hon rädd för. Men när det väl kommer en soptunnaflippar hon. Konstig häst .. Travade upp i samlad takt en gång, innan vi skrittade hem igen.

Funderar på att skippa morgon dagens lektioner och bara vila upp mig istället. Låter så otroligt mycket bättre i
nu läget. Men men, får väl se hur jag mår imorgon ..

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: