Victoria Solås

2012-03-17
19:14:41

Euphoria - Loreen
Tjo!

Tänkte kasta in ett kort inlägg även idag. Kom mig hem bra igår. Dock var ena tåget försent så höll på att missa mitt andra tåg .. Nåväl, kom hem iaf!

Idag har jag degat i sängen heeeeeela dagen. Tänkte ut och jobba Ravell lite granna. Men kändes så otroligt mycket skönare att stanna inne i sängen istället. Vid 4-5 började jag göra pizza. Klar om en liten stund och nu är klockan ändå 7. Blir en film till det. Gå en promenad för att rensa tankarna på det. Sängen efter det, möjligen till en film.

Börjar åka vid halv 2 imorgon för att hinna med tåget. Är i Halmstad runt 6 tiden och på skolab vid halv 8 typ. Lovely! Kan inte vänta. Kanske tar svängen om stallet och hälsar på hästen med. Kanske rida en sväng i ridhuset? Who knows.

Over And Out!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: