Victoria Solås

2012-03-19
20:40:00

Bomb Away - Super Soakers
Dagen började med mentorssamltal. Gick typ inte igenom någonting. Lunch/frukost på det. Bar sedan av till stallet. Fanny lunchfodrade, Nathalie bytte täcke på Magic. Sedan blev det ridning på Fjellare. Hade hoppning på Cool Breeze. Gick supert på lilla bebisen!
 
Sedan var det "personlig träning" för Katharina med Nathalie. Det var endast oss 2, så man kan säga speciall träning. Hade Frigolit. Gick verkligen underbart fint! Visst han hade sina vanliga ryck med att slänga upp huvudet osv. Fick bra beröm av Katharina: "Har aldrig sett den hästen gå så fint under denna tiden jag har varit här". Med andra ord gjorde jag någonting bra! Kändes bra gjorde det med.
 
Körde tillbaka till skolan. Väntade där ett tag, medans Nathalie duschade. Fick skjuts till stallet. Aldrig gått så snabbt innan vill jag lova! Tillbakas till skolan. Bytte om och åkte till Max och åt mat. Handlade lite smått med, för de pengarna jag hade kvar ..
 
Sitter på Fannys rum just nu. Ska iväg strax, eller om en liten stund, för att kvällfodra. Yey!

 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: