Victoria Solås

2012-03-04
16:25:25

Blow Up - Sammy Adams

Vart chaufför igårkväll. Hamnade inte i min säng för ens runt kl 5. Upp 4 timmar senare. Lämna tillbaks Jeffis bil. Jogga/powerwalka till stallet ifrån Fjälldalen.

Fixade en massa i stallet. Finputsade Ortencia lite granna innan jag red. Var planen att rida dressyr. Dock vill jag inte rida i ridhuset. Så skrittar ut till utebanan och inser att hästen är otroligt pigg. Inte konstigt då hon fick vila igår. Bestämde mig ganska snabbt för att rida till klätterbacken istället.

En nöjd häst kom tillbaka till stallet. Självklart hade hon lyckats få ett sår .. Gick hem och åt frukost. Hade sammanlagt spenaderat 3,5 timme i stallet, haha.

Ska strax ner igen. Ska hjälpa Fanny med Campari plus tvätta Ortencia, då hon är aaaallt annat än ren. Känns bättre om jag har, förhoppningsvis, en ren häst att på tävlingen på torsdag!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: