Victoria Solås

2012-06-02
17:00:00

Timebomb Kylie Minogue


Red hem Orchid

Legolas på ängen

Sötnos!

Blev väckt vid frukosten vid halv 10. Åt lite knäckebröd endast. Pakade ner sadel, träns osv för skulle rida hem Orchid. Åkte bort ditt hon stod. Sadlade och red iväg hemåt. Tog lite mer än en timme bara. Drygt att fördriva tiden vill jag lova!

Kom hem. Sadlade av. Hoppade upp barbacka och red henne till betet. Väl där bytte jag häst och tog med mig Ortencia. Kom hem igen. Ställde henne i hagen. Väl där inser jag att hon är tvärr brunstig ... Åt lunch. Jobbade Legolas. Helt dum i huvudet var han. En "ny" häst hemma på gården gör mycket Klippte hans man igår, höhö!!

Efter att vi gått en sväng, tränat på höger+vänster+stop+gå, Klippte jag lite hovskägg osv. Mycket snyggare häst utan det! Fick även för mig idéen att jag skulle ligga på hans rygg. Sagt och gjort. Han var sås näll så satte mig även upp 2 ggr. ingen reaktion! Det är säkert ett halvår sedan sist, om inte mer .. Får satsa på att jobba han istället för min skrutt till brunstog häst ..

Gick och betade han en stund innan han fick gå ut i hagen. Mycket förnöjd häst! Red Ortencia tillbaka till betet då jag insåg att det inte skulle vara lönt att ens försöka sig på ett ridpass. Gick knappt framåt ens .. Städade lite snabbt i stallet innan jag hamnade här framför.

Ingen aning om vad jag ska göra resten av dagen. Jo, pizza ska jag göra sen så vi får man iaf.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: