Victoria Solås

2012-06-13
19:23:00

Samo Moi - Andrea & Costi

Hittade lite telefon bilder som ville upp :)




Klassträffen på Harry´s 2 dagar innan vi slutade.

Tiny blåser ballonger som vi skulle ha till släppet.

Ett av våra fina lakan.

Nathalie skriver på ballonger.

Emma J.

Champagne frukosten på studenten.

Fanny och Matilda :)

Linnea och Nathalie innan vi gick in i kyrkan.

Innan kyrkan.

Blev lite champagne flaskor runt halsen.

Iom att pappa lyckades få hem min studentkläning fick jag låna en av bästa Frida!

Legolas får skor.

Pappa och Legolas

Jag och Legolas igår på vår mysiga uteritt!<3

Gick och hämtade mjölk hos grannen innan. Kommer tillbaka och tittar på Legolas varpå plutten gnäggar. Sötare häst får man nog leta efter!

Nu ska jag fortsätta göra lasagne, för jag börjar bli hungrig!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: