Victoria Solås

2012-06-15
12:42:54

Jamaican Love - Dj Flower
Tja, ännu en dag som man inte har så mycket att göra på. Igår fick Legolas bada. Mindre glad häst! Bästa Emma kom över en stund medans hennes pojkvän var på gymmet. Super länge sedan man sågs så det va toppen! Om folk vill ha film tips ska de helt klart titta på Project X. Gryyyyyym film!

Min vecka ser väldigt planerad ut, samt lite ändrade planer.

Fredag: Ingenting planerat
Lördag: Studentmottagning
Söndag: Halmstad
Måndag: Halmstad
Tisdag: Halmstad/Hem?
Onsdag: Hem?
Torsdag: Nathalie o Niclas -
Allingsås/Smögen/Frillesås
Fredag:
Nathalie o Niclas -
Allingsås/Smögen/Frillesås
Lördag:
Nathalie o Niclas -
Allingsås/Smögen/Frillesås
Söndag
: Nathalie o Niclas - Allingsås/Smögen/Frillesås

Istället för att fixa mitt pass på mån-tis så tar jag det någon annan gång i sommar. Ska ju ändå så jobba i Norge. Nu tänkte jag fixa om lite granna här på bloggen!
Puwshej

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: