Victoria Solås

2012-06-13
14:05:00

Jag Gråter Bara I Regnet - Newkid

Hittat lite mera bilder på fb ifrån utsparken samt studenten. Enjoy!

Jag och Weber<3


En grej vi skulle göra, hoppa i en sopsäck.

En annan var klädesstrecket. Så mkt kläder på en linje. Den längsta vinner. Under utsparken hade jag på mig, 5 par tröjor samt 3 par byxor. Allt för attt vinna! 

Jag o Frida vissar hur taggade vi är! Inte helt alkoholfria heller ..


Ännu en grej, sexställningar på en presening med vatten o såpa. Jag, Johanna o Moa gör tappra försök!

Studenten: Ridande kadrilj i tätten på vårat tåg av flack.
Malin på Laser(närmast)
Camila på Leading Floyd(bortre)
Är ej helt säker på hästarna, men spelar ingen roll!

Vårat vackra flack!

En till bild ifrån trappan. Saknar min klass något enormt!!!<3


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: