Victoria Solås

2012-06-25
20:00:39

åker buss
Hejsan hoppsan!
Bra länge sedan man skrev här, ovanligt .. jag mår prima!
Haft 4 underbara dagar i Halmstad. 6 lika underbara dagar i Frillesås hos Nathalie o Niclas. Just nu sitter jag på en buss som för mig till norge. Blor till att jobba imorgon och vidare fram till september. Har bestämt att jag ska iaf ta en helgs ledigt och åka ner till halmstad ogen. vet dock inte när det kommer inträffa .. men men, spännande att inte veta! Så nu slår jag om till norska och även till att rida/köra travare. Ska inte vara super bra väder tyvärr. Men det finns inget dåligt vöder bara dåliga kläder.
Nu ska jag sluta babbla och göra något annat. Har ingenting med mig ätt göra på resan så det kommer bli sjukt tråkigt att sitta o rulla tummarna i 4 timmar ..
Hej då sverige - hej Norge!
Hej då arbetslös tjej - hej en tjej med jobb och snart pengar!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: