Victoria Solås

2012-07-02
20:20:16

Måndag ..
Min data vill inte helt så får väl blotta ifrån telefonen. Jobbat 11 timmar idag och hunnit träna 38 hästar!

Första hästen vet jag inte riktigt vad den hette. Det är antingen Golden Street/King Survivor/Illusion. Blev intervall med den.

Andra intervall omgången blev det att körs Gann Stone. En 7 årig vallack som kört in 385.000 kr. Rätt lat, men annars trevlig att köra!

Nästa var Freaky Friday. En superfin 3 årshingst efter Golden Shogun. Han jar sprungit in 12.000 kr.

Fick rida pp Torpa Jo, vilket inte var så roligt. Mest op grund utav att jag åt en stor hamburgare o massa pommes innnan jag red ut .. Mkt dumt!

Sista hästen att köra blev lilla Init Towinit. En 3 årig hingst som också var mkt fin att köra.

Kom hem för en halvtimme sedan och är helt död .. Blä, ska slå på en film och sedan slockna är planen.

Nighty Nighty!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: