Victoria Solås

2012-07-01
15:35:23

Lördag
Fick hoppa in och jobba lördag då de andra var på lopp osv runt om i Norge. Kom ditt lite över 8. Fixade hästar på "Mölla", en maskin där man kan sätta hästar och så går de på rullband, haha! Letade reda på täcken och satte de på en del av hästarna som fick gå ut. Släppte ut en del, resten fick gå på "Mölla".

Överigt som jag gjorde var mockade 17 boxar. 2 st var jag tvungen att göra, resterande 15 gjorde jag för att vara snäll mot polacken som jobbar där. Vid 2-halv 3 började jag ta in hästar. Alla ska spolas fötterna på så det tar tid. Och de hästarna som inte fick på sig något täcke och hade rullat sig var det ju bara att spola helt och hållet. Fixade medecin till de som skulle ha det. Fick plåstra om Surrender E.P då hon hade fått en spark på knät och lyckats bli ett sår. Inte öm eller halt, lite svullen endast.

Rullade ihop en miljon bandage, sorterade dem i färger och la dem prydligt ihop, hängde upp täcken, sopade och fixade småsaker innan vi begav oss hemmåt.

Var hemma medans pappa satte pizza deg. Åkte och köpt det vi skulle ha på pizzan. Kom tillbaka och pappa fortsatte göra pizza. Åt den medans vi tittade på Legally Blonde, hästhoppning i Monaco, Animal Planet och Discovery Channel. Jag gick och la mig vid halv 1. Sov riktigt gott för en gångs skull.

Vaknade vid 7. Tittade vad klockan var och tänkte; Hell no, att jag går upp nu. Sagt och gjort somnade jag om och vaknade vid 11. Har legat och degat i sängen. Klockan är nu snart 4. Pappa gjorde frukost. Ägg, korv och lite sallad. Super gott!

Har tittat på massa avsnitt av Dollhouse. Riktigt go serie för den som gillar det lite mera skruvade. Personer som raderas på deras personligheter. De blir signerade med en uppgift till exempel att de ska vara den perfekta dejten eller en som förhandlar med kidnappare osv. Då blir de programmerade att vara den personen och de utför denna uppgiften. Enkelt beskrivet på ett ungefär.

Tänkte jag skulle titta på en film. Sen hoppa in i duschen, städa rummet. Se lite mera film/serier innan jag nannar sängen.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: