Victoria Solås

2012-07-29
10:37:09

Jaja ..
Ja, jag vet att jag är dålig på att uppdatera. Orkar bara inte krångla med min data ..
Saknar min mamma och min skrutthäst!!!!<3
 
Ytterliggare en jobb-vecka har gått. Var och jobbade på lördagen med.

Idag är det söndag och planen var att jag skulle köra syster till Centralstationen för att sätta henne på en buss hem och så skulle jag jobba. Dock ville inte pappas bil riktigt det. Vägrar starta .. Någonting med tändningen för den börjar inte ens brumma. Nåväl syster får vara kvar och jag får inte jobbat. Vilket blir till att jag får jobba på lördag med ..

Har eventuellt lite planer inför hösten. En hoppryttare här i Drammen/Oslo som vill ha lite stalljobb. Pratade med Isabelle om hono ch hon kände några vänner som hade varit och ridit för honom och de hade bara gett bra omdöme av han. Så vad har jag att förlora?
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: