Victoria Solås

2012-07-21
21:02:34

Grr!
Gillar inte den nya blogg.se!!

Hade skrivit ett inlägg och så loggar den ut mig och inget är kvar.

Drar allt kortfattat ist .. Har haft feber fredag och lite granna idag. Slutade med att jag och syster drog in till Sandvika Storcenter. Norges största köpcenter, höhö!

Varndrade runt i några timmar. Gick vilse .. Hamnade utanför bio:n i Sandvika. Bestämde oss för att se på Abraham Lincon The Vampire Hunter i 3D. Helt klart en sevärdig film!

Imorgon ska jag följa med syster in till Oslo S, för hon ska dra sig hemmåt. Utöver det ska jag dega i sängen/soffan. På måndag blir det jobb. Från måndag till måndag har jag pappas bil för han ska till Ukraina igen. Skönt med bil och lägenhet helt för sig själv!

Nu ska jag se klart på Gone In 60 Seconds.
Ciao!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: