Victoria Solås

2012-01-12
10:19:19

We Run The Night - Havanna Brown ft Pitbull

Älskar låten! :thumbup:

Inatt har jag sovit 2 timmar kanske? Åkte till Frida. Spelade Risk och Monopol där med henne samt Ralle och Svante. Riktigt kul var det! Värsta var att jag var jätte nära på att vinna på Risk. Men så lyckades Ralle lista ut vad jag hade för uppdrag, så att alla förstörda för mig. Var en runda ifrån att vinna .. :thumbdown:

Monolpolet var jag också grym! Tills jag hamnade på alla hemska gator och gick först bankrutt .. :( Inte kul! Hittat ett nytt spel på min telefon iaf! :D

Haft första lektionen nu, även om det var en de strul med att ta sig till lektionen.
7.45 Var vid affären som avtalat.
7.50 Går hem till Frida.
8.05 Frida bestämmer sig för att inte gå till skolan
8.06 Jag får mopednycklar.
8.07 Johan kör mig till skolan

Kom bara 5 minuter försent :thumbup: Hade varit en 20-30 minuter försent om jag hade kört moped ..

Det härliga är att jag är inte alls så trött ..? :bigeyes: Har håll från 9.40 - 12.45. Städat rummet nu så är pigg goch vill inte sova. Satsar på att plugga lite granna istället! Plugga historia är sååååå roligt verkligen! Men men nu kan jag inte skylla på att jag inte har pluggat inför provet. För det har jag de senaste 3 dagarna. Ska försöka hålla det så med! Vil gärna satsa på ett VG i Historia A.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: