Victoria Solås

2012-01-08
00:16:09

Snö - E-Type

Dagen har varit skit! Men ändå har jag hållt humöret uppe! Min käre häst red jag ut barbacka på, med en filt + utan hjälm. Vet att det inte är bra men jag frös om öronen! :thumbdown: På turen ut så fick jag sällskap av Stine och Prinsessan. Ortencia var väldigt pigg och glad, men inte överdrivet glad.

Bestämde mig för att rida lite i ridhuset också. Hon kändes otroligt mjuk, hon tog stödet. Sökte framåt samt höjde ryggen jättefint! Sen kom Nadja och Stjärna. Haha, han var pigg vill jag lova! Och detta smittade självklart av sig på Ortencia! Haha, men hon kom tilbaka och lyssnade jättefint ändå!

Tills Stjärna drog en räser galopp! Det var första gången jag nästan flög av! andra gången snärtade Nadja till med spöet. Det var andra gången jag nästan ramlade av. Tredje gången skrittade jag av på lnga tyglar och så knäpper det till i väggen? Det var tredje gången jag nästan flög av! Haha, händelserikt ridpass vill jag lova! Jag är mästare på att sitta kvar, mohaha!

När jag ridit klart och satt in henne så skulle jag titta till min telefon (skulle ge Krio eller Lanja mat). Då cp:ar den? Så nu har jag fått återställa den till de inställningar den hade när jag först fick telefonen. Vilket betyder att jag inte har några numer kvar, ALLS! Blev så sjuuuuuuukt arg! Hade en hel del kontakter som jag behövde, som jag inte kan numret på, eller ens pratar med smat ej har dem på fb .. :thumbsdown: FUCK LIFE kallas det!

Dock så klarade Stine och få mig på bättre humör. Vi åkte till Ica och köpte läsk och godis. Hade jag inte fått i mig lite socker så hade jag exploderat på någonting. Nu är mitt humör stabilt iaf! :thumbsup:

Pappa kommer hit vid 9.30 imorgon. Jag som hade planerat sovmorgon!? :( Inte packat någonting! Varken kläder eller Ortencias grejer .. Jaja, stallgrejerna går snabbt! Pappa ska antingen fotografera eller filma imorgon när jag rider. Kanske båda? Alltid bra att ha lite nya bilder/filmer, right? :D

Nu ska jag vara duktig och gå och lägga mig! :D Är super trött faktiskt! Dock så kan jag ju sova i bilen om jag nu vill det, hehe ;) Nighty nighty gott folk!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: