Victoria Solås

2012-01-31
08:55:53

Hello - Kelly Clarkson
Nytt rött schabrak. Velat ha ett rktigt länge nu!
Ryktväska från Eskadron.
Har inte skrivit på några dagar. Det har väl hänt en hel del, faktiskt.
Ortencia har kommit ner till skolan nu i söndags. Hon verkar trivas jätte bra. Stressar inte upp sig, förutom när de andra hästarna går in på kvällen. Hon hade fått ett litet sår, men endast ytligt
Igår förmiddag skule jag, Cristina och Fanny åka till hästshopen på förmiddagen. Självklart missar vi med ca 200 m. Känns rätt surt, så gick och mockade för Ortencia istället. Fanny var snäll fyllde häpåsar samt foderhinkarna. Gick sedan hem och hade lektioner istället.
På em åkte vi in istället till hästshopen. Det var 25-50 % på hela butiken. Fick med mig ett rött schabrak och en ryktväsk . Ska ta kort på det jag köpte i lördags med, I promise!
När vi skulle hem så åkte vi en tidigare buss än planerat. Vilket slutade med att vi fick vänta på buss(som inte kom) i nästan en timme! Vill lova attd ett INTE var varmt alls .. Snälla Ribås kom och hämtade oss, efter många om och men!
Var hemma i en kvart innan jag drog till stallet. Ortencia hade kommit in vid 6 tiden idag. Måste tacka Moa för att hon gjorde det!
Red Ortencia i stora ridhuset. Inte mer än 15 minuter allt som allt, tror jag. Mest skritt och lite trav i ena varvet för att hon skulle få röra på sig iaf. Idag blir det rida med Nathalie. Trevligt!
Kom hem och hade sällskap på rummet, haha! Bakade kladdkaka och hade typ lite vattenkrig också.
Kommer väl inte på mer att skriva just nu. Kommer väl skriva ett till inlägg senare ikväll. Tänkte jag skulle skynda mig till stallet idag. Får se hur bra det går ..
Nej, nu ska jag var aktiv på lektionen!

Kommentar:

Haha, asso kommentarena på bloggen och det kommer fixas, i promise. När jag har fått den nya headern bara! ;) haha dessutom för att du klagar ;) ska jag klaga och säga att du stavade ESKADRON FEEEL :(( du skrev juu eskavron typ :(( / besviken cheey

2012-01-31 @ 18:48:27
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: