Victoria Solås

2012-01-31
22:22:37

Crying Over You - Taio Cruz
Efter sista lektionen gick jag ganska direkt för att ta in Ortencia. När jag kommer fram, snackar jag lite med Nathalie. Slutar med att Ortencia får gå ett till pass idag för att hålla henne och Magic sällskap. Red ett litet dressyrpass på ängen i kvällssolen.
Passet i sig, gick halv bra. Hon var väldigt på så fick sitta och hålla otroligt mycket. Bogarna skött hon ut, så fick sitta och peta in dem. När allt väl kom på plats så gick det väl helt okey. Inte ett dåligt pass, men inte ett super pass heller.
Får ju ändå tänka på att hon bara har varit här i 2 dagar och hon inte haft ett ordentligt dressyrpass på 3 veckor. Så någon dag då hon accepterar ridhuset så får vi ta tag i livet!
Nu har vi ätit pizza/kycklingrulle och tittat på Home On The Range. Tackar Berglund som ville köra. Lyckades nicka till några gånger under filmen, höhö!

Kommentar:

Hihi, tack Victoria :D blev faktiskt väldigt nöjd ändå brukar jag vara kräsen, men hon gjorde den verkligen som MIG. Hihi jaa kommentarena syns!! och rubriiken har mkt snyggare textstil osv. Fast de fixade jag själv :D <3

2012-01-31 @ 23:15:42
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: