Victoria Solås

2012-01-28
19:55:35

Close Yet Far - CKY

Hsnn inte med att skriva så jätte mycket på bloggen igår.
Drog in till stan med Fanny, Johanna och Frida. Mysigt var det. Fick väl bara med mig en bh och 3 trosor(bilder kommer) Hoppade av bussen vid Lynga då den inte gick till Harplinge. Fick låna Maries bil att köra med till skolan. Nice! 

In i duschen, åt mat, såg sista avsnittet av PH, fixade mig. 
Vid halv 9 åkte vi tillbaaka till Lynga där vi fixade det sista plus förfestade. Blev hämtade och fick skjuts in till Halmstad. Hamnade på Corner först. Sedan drog vi till Underbar
Hade en jätte trevlig kväll! Träffade både nya och gamla vänner. Awesome! Kvällen slutade hemma hos "S".

Gick upp vid 8 för att åka in till Halmstad. Åkte tåg till Gbg och slutligen vidare till Herrljunga. Körde hem. Åt typ av frukost. Bestämde oss sedan för att åka till Borås för lite shoppning!

Fick med mig hem:(bilder kommer)
- Jacson dressyr schabrak (brunt)
- Bruna Kingsland ridstruumpor
- Shorts
- Bh
- Trosor
- 2 filmer
- En present till mor och far


Var även och handlade lite mat osv. Körde vilse på vägen hem. Smart ohja!

Har varit ute i stallet och pussat på min häst. Borstade även bort maaaaaassa hår! Blev ingen ridning. Imorgon ska hon skos innan vi åker. Släppet hämtas kl 9. Så åker kanske 10-11 någongång och är framme vid 1-2 tiden! Längtar något så gryyyyymt! Denna vårterminen kommer lätt bli den bästa!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: