Victoria Solås

2012-01-26
13:15:38

Bust A Shot - Akon
Jaa, dagen slutade med att kl 10 drog vi ut på krogen. Lagom impulsivt! Har inte sovit någonting inatt alls. Är helt speedad och klockan är nu 11. Innan bussen kom satt man utomhus och frös. Tog bussen till skolan vid halv 8 ca.
Haha, fick bussen att vänta typ 10 minuter för Fridas buss var försenad! Snäll chaufför!
Haft 2 lektioner. Haft provet. Klarade mig inte. Hade 78,20% och 80% var för Godkänt. Fick en fråga utöver det, så hon satte godkänt ändå. Snäääällt!

förövrigt så funderar jag starkt på att starta LB:0Ortencia den 10 februari. En tävling i dressyr och det är 12 dagar efter att hon har kommit ner till skolan.
Räknar med att det kommer bli en omställningen för henne. Tar max en vecka eller minst en dag. Men men, det lär jag ju märka. Hon hinner landa innan tävlingen iaf. Kommer absolut inte satsa för att knipa en rosett. Utan för jag ska få någon annans synpunkt på hur min ridning går och ta det som ett träningstilfälle helt enkelt!
Kan ju alltid hoppas på en rosett, men tror väl knappast att det kommer bli av. Jag kommer vara nöjd oavsett, för hon är duktigast av alla ändå!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: