Victoria Solås

2012-01-24
18:56:35

Inside Out - Britany Spears
Somande runt klockan 5 på morgonen. Inte rba alls. Till första lektionen hade vi hoppninge. Fick Dirigent. Var väl inte så jätte positivt inställd till detta, men bestämde mig för att göra ett försök. Och gud som det gick bra! Inte över drivet bra, men ändå bra!


Hoppade på böjda spår så vi skulle få kontroll, se till att ingen bog stack ut osv. Riktigt härligt att få rida en mer utbildad häst!
Efter det var det kunskapstorg. Jag och Frida satt på rummet och såg på ponnyakuten, igen ..
Mikrobiologin eller Genetiken får man nästan säga nu? Så gjorde vi väl inte så mycket. Jag hittade en sida som jag ska återberätta på fredag. Får se hur det går då jag har om tryffelsvampar?
Efter skolan tittade jag och Fanny klart på vårat avsnitt Paradise Hotel(Norge). Sa att jag aldrig skulle börja titta på det. Fick allt äta upp mina ord .. Ska sitta uppe till 12 för att kunna se nästa avsnitt, hehe!
Har även tittat på debatten om ridsporten i Kvällsöppet, TV4 play. Ridsporten äger ut alla andra tack vare Jens Fredricsons klockrena komentarer!
Har druckit snart en stor kopp med té och honung. Ska sätta mig och plugga nu är tanken. Får se om jag skriver ett till inlägg idag.
Om inte ha det så bra!


Kommentar:
#1: msofie

Fint bilde søta <3

2012-01-24 @ 20:05:39
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: