Victoria Solås

2012-01-23
23:40:06

Trance Up - Basshunter
Vad har jag gjort idag? Jo, jag vaknade av mig själv vid 9. Gick upp. Duschade och tog det allmännt lugnt. Hade mentorstid vid 11. Inte så speciellt med det. Åt lunch, eller frukost för min del. Såg ingen vits i att äta lite frukost, när jag ändå skulle äta några timmar senare.

Efter lunch hade vi naturkunskap. Klarade av Miljökörkortet. Feel's good! Efter det hade vi svenska där vi inte alls gjorde så mycket. Haha, jag och Isabelle satt och tittade på Ponnyakuten istället.
Efter skolan åt vi lite mat. När vi hade slappat och återhämtat oss från maten så stack vi till gymmet. Var rätt så slapp idag så gymmade inte så mycket som de andra. Men allt som allt var vi där i 1h.
Resten av kvällen har det väl inte hänt så mycket. Folk har sprungit ut och in här i stort sätt. Börjar bli riktigt trött så ska nog gå och lägga mig faktsikt. Nighty Nighty

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: