Victoria Solås

2012-01-03
22:41:26

T.H.E - Will.I.Am ft. Jennifer Lopez Mick Jagger
Jaa, då har man suttit framför datan en låååång stund. Skänt att bara kunna slappna av? :D Jag och Stine tog kvällsfodringen. Efter det åt vi kvällsmat. Blev ingenting varmt, då Anette och Nadja gick och la sig vid 7 någongång(trötta efter långa dagar) Vi var väl lite lata med kanske, haha :thumbup:

Filmen på Ortencia är klar. Den ska bara "slutföras" vilket tar någon timme + den segar ner hela datan om jag gör annat samtidigt. Så tänkte denn får stå och slutföras under natten så får ni se den imorgon. Imorgon är jag för övrigt ledig. Skönt!

Ska rida Ortencia imorgon. Stå länge med Equissagen, skritta ut som uppvärmning, rida och sen skritta ut som avsluttning. Om det är fint väder förstås! Vilket jag inte helt tror. Ska även ut och röra på fläsket. Jogga eller powerwalka har jag inte bestämt mig för ännu. Mellan 12-18 imorgon ska det vara fint väder, men blåsa till liten kuling. Nåväl, bomull i öronen på Ortencia kanske?

Nu ska jag vara duktig och sova. Kommer ju knappast kunna klara sova sovmorgon. Då jag är så inställd på att gå upp vid 7-halv 8 tiden. Så då kan man lägga sig tidigt och låtsas att det är sovmorgon istället! Smart va? :D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: