Victoria Solås

2012-01-10
15:11:46

Sky Falls Down - Eric Saade
Dagen började med att vakna .. Stort steg att gå upp lite efter 7. Haha, dock gått upp den tiden hela jullovet så borde inte vara så svårt. Kan bero på att jag sovit 4 timmar i natt :thumbup:

När jagvaknade hade jag verkligen ingen lust att ha ridning. Men jag drog på mig ridkläder och vandrade ner till Fjella(Jag och Fanny missade bussen ner .. ) Väl där nere så får jag reda på att jag hade hovslageri. Yes, sa jag då, haha :) Fick sko Aktör .. (180 cm ca) Tungt så in i *******!! Dock så fick Johanna och Linnea göra allt, i princip, hehe :D

Det blev lunch. Sprang upp till musiksalarna med Frida för att höra med Andreas hur vårat PA går. Han var såå klart inte där. Så vi ringde. Det har varit massa strul med att få över filmerna från videokameran till datan samt till en skiva. Men han hade lyckats! I god tro gissar vi på att han har fått med allt vi vill. Det var ett klipp av typ 10 som vi skulle använda .. :thumbdown: Så nu har Frida pratat med Kent, så Andreas SKA fixa rätt filmer ..

kunskapstorget så har jag pluggat en del. Samt fått reda på mitt historiaprov sen innan jullovet. Är nöjd med resultatet. Med tanke på att jag och Fanny råpluggade dagen innan .. :thumbup: Nu har vi även förberett oss lite inför nästa veckas prov. Ska vara duktig och plugga ikväll! Senare ska vi även gå på gymmet. Nice!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: