Victoria Solås

2012-01-18
17:41:58

Scream And Shout - Skrillex
Nu är vi hemma ifrån Halmstad! Var jätte mysigt, verkligen. Fikade på "Regnbågen", et mysigt litet fik. Stack inom Gina Tricote där jag hittade ett vitt linne som jag letat efter jätte länge. Eller, länge och länge .. Mitt gamla gick sönder för 1-2 år sedan? Nu har jag ett nytt iaf! Var inom Hemköp och handlade druvor. Var inte sugen på någonting annat än det.

Just nu vill jag bara hem. Är trött på att vara på skolan. Är trött på mitt rum. Vill verkligen inte vara här just nu. Allt är så tråkigt. Är sugen på att gå ut och gå, men självklart så ÖSER det ner med regn .. Vill gå och gymma, för jag har typ inte rört mig så mycket på några dagar nu. . Men mest vill jag hem! Inte varit hemma på 1,5-2 månader snart. Det känns .. Jag behöver en kram. Jag behöver plugga. Jag behöver bara komma bort just nu .. Kan väl slänga in att jag har ont i huvudet lite granna också. Så nu är jag klar med att klaga.

Jag känner att jag är i stort behov av egen tid. Känns som en kopp som håller på att rinna över. Det är inte att folk är jobbiga, utan det är folk vart man är. Går man någonstans är det folk. Vill man vara själv går det inte för man bor med någon. Klagar inte på min rumskamrat. Sofie är toppen! Men skulle älska en enkelrum .. Allting blir bara, enklare .. ?

Hoppas ni har en bättre dag.

Kommentarer:
#1: Josefine

Förstår den känslan av att man vill komma hem till sin familj, jag har nog rekord i att vara kvar här nere, vi började ju skolan i aug. och första och ENDA gången jag har åkt hem var under EN helg i nov. så nu har jag varit här nere i 2 mån.igen...



Allmänt nojig och beskyddande mot min märr just nu xD



2012-01-18 @ 23:57:10
#2: Vickan

Ja, det är väl så det är. Kommer en bra bit närmare hem imorgon. Och är helt hemma på lördag ändå.



Man blir det när märrarna blir så långt in i dräktigheten :D

2012-01-19 @ 23:25:07
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: