Victoria Solås

2012-01-09
20:09:02

Save Me - Nicki Minaj
Gillar verkligen att vi missade bussen innan! Sofie sa att hon inte hade sett den komma. Så vi står i hallen(vile inte stå ute i regnet) för att vänta på bussen. Efter någon minut ser vi bussen åka .. :thumbdown: Vi haffade en lärare som körde oss till Harplinge så vi kom med bussen.

Väl på bussen så ber jag om 2 BARN-biljetter. Tror ni jag fick barn-biljetter? Nej ... Går fram och säger att jag vill byta till barn. Då säger han att det är barn på biljetten. Vissade biljetten och han tog tillbaka och bytte :thumbup:

Var i Flygstaden en kort stund bara. Köpte in lite grejer jag med när jag var där.
- 2 blockljus (10 kr endast! :D)
- Druvor
- Hårtoing (ska bli tyyyp rödhårig igen, iaf för 8 veckor)
- Prinskorvar


Vi var där bara 25 minuter innan vi var klara. Så han med bussen som gick ifrån Flygstaden vid 17.31 :thumbup: Det dåliga var att vi skulle fått vänta i Haverdalsbro. Men det bestämde jag och Fanny oss för att det ville vi inte! Så vi hoppade av vid Lynga skola och gick hem. Knappt 2 km i regn i högklackat! :thumbup: Galna kan man lugnt säga, haha ;) Ska inte klaga för mycket för det var faktiskt uppfriskande!

Nu när jag kom hem har jag sprungit runt och städat, diskat Sofies disk(hade ingen själv), dammsugit, tvättat kläder osv. Nu ska jag äta lite "lunch". Blir nog en skål med cornflakes, tror jag. Nu inväntar jag trevligt sällskap!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: