Victoria Solås

2012-01-17
18:45:13

Right Now - Kat Deluna

Jag och Copri för snart 1 år sedan.

Måste inse att jag var kass då. Var helt hemskt att se de andra bilderna från det ridpasset .. Kan ju iaf säga att jag har utvecklat min ridning mycket!

Imorgon blir det in till Halmstad med Fanny och Bertilsson. Vet en sak jag ska göra förutom att fika, sola och handla lite mat. Det är att ta fram en eller två bilder på Ortencia. Göra dem stora. Köpa en ram som passar och hänga på väggen här. Måste ju ha det nu som hon faktiskt kommer ner hit. Endast 12 dagar kvar!

Kommer helt hem på lördag då jag gör ett upphåll i Jönköping över natten. Mys! Så i helgen blir det att rida finaste hästen. Ska försöka dra med Emma på en lång skrittrunda. Me like!

Just nu sitter jag och skriver på en text om Ortencia som sedan ska skickas in till Shagya-föreningen. Där det kommer publiceras i nästa Shagya tidning. Texten är om Ortencia som häst eftersom hon blev Årets Shagya 2011.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: