Victoria Solås

2012-01-16
10:37:32

Oh - Ciara ft Ludacris

En till bild från photoshoot:ningen med Fanny.

Jaa, sorry för dålig uppdatering. Mådde verkligen inte bra igår. Gick upp vid halv 12. Eller ja, vaknade. Ont i huvudet, benen samt halsen. Under hela dagen var jag upp och gick ett fåtal gånger endast ... Fanny och Victoria Bertilsson kom inom en sväng. Trevligt! Blir ev fika med dem på onsdag :)

Ja, hela dagen så .. såg jag på serier. Hittat en ny serie som jag äääälskar! Games Of Thrones, helt klart värd att se! Har ett avsnitt kvar sen har jag tittat på hela säsongen. La mig vid 11 tiden tror jag.
____________________________________________________________________

Idag hade jag satt klockan på 12 ifall jag skulle sova jätte länge. Vaknade kl 9 istället. Idag har jag inte ont i huvudet. Istället håller jag på att få en hemsk förkylning. Jätte ont i halsen, svårt att svälja osv .. Yey! :(

Tog en efterlängtad dusch! Stog där inne i ca en timme kanske. Skönt iaf! Nu har jag lyckats tryckai mig lite mat, sett klart ett halvt avsnitt. Nu ska jag börja plugga på historieprovet jag har imorgon. Känner mig ganska duktig, fast alla årtalen är en enda stor röra, tyvärr ..

Nu är det bara 13 dagar kvar tills min käre häst kommer ner hit! :D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: