Victoria Solås

2012-01-14
16:03:13

La La Land - Demi Lovato
Här kommer mina favoriter från dagens photoshoot! Är verkligen hel nöjd. Detta är några bilder av ca 130 st som vi tog. Sjukt kallt,  men otroligt värt! Inget photoshop har man, tur att det inte ens behövs :thumbup:

Min nya profilbild på fb :)

Denna är egentligen inte ens fin, mengillar den ändå!





Bara några av mina favoriter på Fanny. Fanns så sjukt många, så tog dem jag gillade mest! :)





Detta var jätte kul att genomföra. Jag fotograferade Fanny och hon mig. Därmed orkar jag inte skriva vem som tagit vilket foto. Vi ska absolut ta flera bilder utöver våren/sommaren. Både på oss och på våra kära hästar. Hästarna ska fotas varje vecka samt filmas, för att kunna se framsteg! Nu ska jag äta frukost. Ca 4,5 timme försent. Inte ens hungrig, men vet att jag måste :thumbdown:

Kommentarer:
#1: Fanny

Asså, inte för att vara sådan, men.... FAN va snygga vi kan vara ibland! ;)

2012-01-14 @ 16:19:05
#2: Vickan

Haha, men självklart. Det är ju oss! ;)

2012-01-14 @ 16:36:17
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: