Victoria Solås

2012-01-17
15:11:42

Katy On A Misson - Katy B
Jaa, dagen började med att vakna. Vilket var otroligt jobbigt .. Förmiddagen gick lagom snabbt. Måste sätta mig och göra ett partiprogram. Ser jag verkligen fram emot! Eller .. ?

Skrivit prov med. När det var en halvtimme insåg jag att jag bara hade kommit till fråga 3-4 av 9. Då är det även 10 st ord som man skulle skriva om samt årtal osv. Jag fick panik ... Skrev en massa i full fart! Fyllde iaf 6 sidor med text! Så drömmer om MVG. Siktar på VG, men nöjer mig med ett G. Haha, jaja! :)

Nu har jag sista lektionen. Inviduellt val - Mikrobiologi och Genetik med en mindre bra lärare är icke intressant. Vilket ni märker då jag skriver här. Nåväl, ska väl försöka hänga med lite iaf :thumbup:

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: