Victoria Solås

2012-01-08
17:20:02

Hypnotico - Jennfier Lopez

Bjuder på en random bild!
Saknar att ha lugg!

Tillbaks på skolan. Nyduschad och inväntar mkt trevligt sällskap!

Dagen började kl 8. Upp och äta frukost. Stannade kvar inne efter att de andra gick ut. Packade och fixade som sagt! Hade Ortencia nästan klar tills pappa kom. Fick köra traktor lite oväntat nämligen. Pappa började med att fotografera(gick inte pga ljussättningen i ridhuset) så han har filmat hela mitt ridpass! Suttit och klippt i det. Har gått ifrån 25 min till 5 min istället. Känns lite onödigt att ha lååååånga filmer för då orkar folk inte titta, haha!

Ortencia kändes verkligen jättefin! Ovanligt, nej? Mest nöjd är jag med galoppfattningarna hon gjorde i det ena varvet. I hennes svaga varv ökar hon gärna farten och springer mer in i fattningen. Men inte idag. Idag var de perfekta! Love my hooooorse!

Resan tig kortare tid. Stannade och fyllde bensin plus köpte korv som man åt på väggen. När vi kom till Halmstad stannade vi inom Flygstaden och handlade lite små grejer.

Nu har jag packat upp allting. Jag har duschat och som sagt så väntar jag på trevligt sällskap!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: