Victoria Solås

2012-01-10
20:29:37

Have A Heart - Celine Dión
Som ni märkte på tidigare inlägg så är jag rätt glad! Det kan bero på att jag har nu skrivit ett kontraktPrästgåren, ett stall i närheten av skolan. Där ska Ortencia stå från den 29 Januari --> 20 Maj. Kommer bli så underbart kul! Jag kommer ha någonting att göra på kvällarna. Jag har en häst att pyssla med. Och inte minst vi kommer att komma så otroligt långt inom ridningen nu som jag kan rida henne hela tiden!

Fanny ska hjälpa mig en del med ridningen. Eller ja, hon får hjälpa till mest inom hoppningen så vi kommer ditt också! Kanske hinner starta någon klass eller två här nere på skolan innan hon åker hem. Antingen dressyr eller hoppning, doesn't matter. Bara så hon får känna av miljön på en tävling, se andra hästar men ändå jobba och koncentrera sig på det. Kommer bli otroligt nyttigt för henne!

Jag och Fanny stack iväg och gymmade. Det var smokfullt med folk vill jag lova! Cyklade iaf en stund innan jag tränade rygg men mest mage. Käns så otroligt skönt! Funderar på att gå ut och sen med!

Uppenbarligen inte jag på bilden, men ville vissa rött hår, haha! :)

Sitter även med färg i håret. Eller ja, det är toning då jag inte vill färga håret permanent. Färgen är så klart röd! Älskar det! Dock så insåg jag att färgen inte skulle räcka till hela håret så valde att ta underhåret samt lite i luggen. Så nu väntar jag spännt på att tiden ska gå, så kan jag hoppa in i duschen. Och efter det så får jag se resultatet!

Som ni märker är jag otroligt glad! Svävar på moln! Det enda dåliga är att jag lyckades skära mig på Aktörs hov :thumbup: Den var vass och så skulel jag bara känna efter runt kant. Snitt sa det då! Jaja, nu blir det duschen. Sen ut och gå! Har varit underbart väder idag med!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: