Victoria Solås

2012-01-03
08:15:49

Flickan och Kråkan - Timbuktu
Uppe med tuppen! :D Eller mja .. uppe vid 7 iaf! :) Gick och la mig halv 10 igår. Kände mig rätt duktigt! Kan bero på att jag höll på att somna när jag satte ute i köket och tittade film (mot bordet) Vaknade till lite granna vid 12 tiden, samt även vid 3. Sista gången var det för Per och Helen började röra på sig. De åker nämligen till Egypten med deras dotter och hennes pojkvän. Hade varit trevligt att själva komma iväg utomlands.

Jaja, nu har jag ätit frukost samt haft morgonfodring. Förutom Ortencia så har jag att rida Himkoras på tur varannandag, Lanja tur och jobbas på banan varannandag samt Prinsessan tur och jobbas. Blir nog bra, haha! :)

Ortencia ska jag nog bara tömköra idag. Får se hur det går. Nu ska jag vara social med de andra! :thumbup:

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: