Victoria Solås

2012-01-25
21:09:29

Fest Hos Mig - Kick
Denna dagen har varit rätt kort? Hade hovslageri på morgonen. Fick sko Barriär. Gick otroligt bra faktiskt! Lunch då man åt endast sallad, morötter, knäckebröd och lite bitar av baguetter. Sen hade vi religion och naturkunskap där jag faktiskt satt och jobbade lite granna.
Nu på eftermiddagen har vi varit på Max. Där åt Fanny och Cristina. Eller ja, Cristina gjorde, Fanny tog endast en lyxshake.
Jag ahde beställt fläskpannkaka i skolan vilket var otroligt gott! Några timmar var internet borta, så kunde inte helt plugga som jag ville .. Har en inlämning klockan 12. Får se om internet håller i sig! Annars är det bara att säga imorgon att det inte gick med internetet ..
Jaja, är otroligt festsugen! Vilket jag inte är ensam om! GAH!
Nej, nu ska jag plugga, eller hoppa in i duschen. Let's find out!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: