Victoria Solås

2012-01-08
09:06:36

Down To The Devil - Edguy
ÅÅååh, idag åker jag till skolan igen! Är inte så pepp på att vara kvar .. :thumbdown: Beror på att vädret varit så piss, haha! Dock så lämnar jag fina ställen att träna på. Både lokaler samt tränare!

Pappa kommer vid 10 och då ska Ortencia vara sadlad och klar. Tänkte även hinna packa en del. Allt är klart här inne. Bara att dammsuga kvar plus bära in allt i bilen. Just nu är Ortencia ute, för annars kommer hon vara en krutbomb! Power är fint på kort, men i lagom mängd. Om hon inte får gå ut idag så kommer hon inte ut alls idag, så tänkte jag skulle vara snäll. Bäst för henne att hon inte rullar sig, haha! :)

Nej, nu ska jag flätta håret, dammsuga. Packa lite i stallet. Sen ska jag Equissera Ortencia. Sadla, sen så är pappa här! YEY! :thumbup:

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: