Victoria Solås

2012-01-02
19:38:32

A Fool In Love - Tina Turner


Dagens ridpass var bara helt underbart!

Hade först bestämt mig för att rida. När jag tog in henne så skrittade hon, kanske, 5 meter max. Då tänkte jag tömköra istället. Sen kom Nadja och frågade om jag ville rida ut som sällskap med henne och Woltas. Haha, så då red jag ut ändå. Hon var inte alls så glad på Woltas ..  Sura öronoch högg efter honom :thumbdown: Jaja, kom tillbaka gick in i lilla ridhuset och red där.

Hela hästen var bara helt underbar! Hon hade super framåtbjudning, tog stödet jättebra i båda varven. Hon var inte spänd. Eller jo, lite i början endast :) I galoppen var hon nästan helt perfekt. Hon slappnade av i fattningarna. Var lite rusig, men kom tillbaka jätte fint. Åååh, är jätte nöjd! Sen får man ett sms om att hon är Årets Shagya Arab 2011 så det gjorde min dag! :thumbup:

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: