Victoria Solås

2012-02-16
22:50:59

Whip My Hair - Willow
Mjaa, idag har det väl inte hänt så mycket. Fick godkänt på mitt prov! Tittade klart på "Into The Wild" filmen på engelskan. Helt okey film, som jag aaaaldrig kommer se mera. En gång räcker långt!
Sista passet var det VG/MVG-prov. Hade egentligen inte tänkt skriva provet, pga jag ändå inte kommer kunna höja mitt slutbetyg i samhällskunskapen. Slutade med att jag skrev provet ändå. Lyckades skriva 6 sidor med text. Då sket jag i att svara på ett x antal frågor utav ren lathet!

Efter det stack jag till stallet. Utomhus regnade det, hemskt nog! Mockade och fixade både för Ortencia och för Kulan.
Red ett härligt lösgörande dressyrpass på Ortencia efter det. Super mysigt! Kom verkligen åt henne och hon jobbade suuuperfint!
Pratade med Evelina ang Gurkan och slutade med att jag fick mocka och fixa mat till han med .. Slipper ha hand om honom i morgon, så det är väl positivt!

Ska upp vid 6 endast för jag har morgon-fodring. Är inte taggad alls! Har även 2 prov. En i Genetik och en uppsats att skriva om filmen "Into The Wild" i engelskan.
Vet inte vad jag ska göra med Ortencia i morgon. Får ta det som det kommer. Ev kommer "S" och hälsar på. Mys!

Har för övrigt fixat om på bloggen! Vet inte om ni kan se det ännu, eller om den ska fortsätta dampa lite. Nåväl det kommer!
Nej, nu ska jag och min nybakade kladdkaka se till att plugga. Hur det nu kommer gå ..


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: