Victoria Solås

2012-02-18
01:11:40

Wait A Minute - The Pussycat Dolls ft Timbaland
Så här såg mina fötter ut i torsdags .. Var ännu värre idag när jag var och lunchfodrade!
Lääääskigt väder! Man SKA kunna se ända till Fjella. Man såg knappt till nästa lycktstolpe ..

Ortencias rumpa, börjar verkligen ta sig. Även om det är en låååång väg kvar!
Dagens utsläpp på Ortencia. Hoppade upp och red ut till hagen för jag inte orkade gå. Bra jobbat!
"Lilla"(180 cm ca) Frigolit som jag red på dagens ridlektion.
Matilda och Disco :)
Stora ridhuset (22 x 80 m) + ryttare + hästar + ridlärare :)
Kattungarna Knoll och Tott tror jag de är döpta till. De är egentligen inte kattungar längre.
Super söta ändå!
All stalltjänst bestodd i att ta in hästar. Byggnaden till vänster är stora ridhuset, service, sto och vallack stallet.
Några av hagarna
Jag och MoaMagic red ut en sväng. Slutade med att vi skrittade på kyrkogården, HAHA!
Undra vad det är i packetet ...
Jo, MIN EQUIPE JACKA!!!! :D
Dock är den en storlek för stor då de skickade den i en storlek större pga att deras modeller är små. Men orkar inte bytta nu när jag äntligen har fått den. Den är så klart mer en sommarjacka, och supertunn så kan knappast ha den nu, tyvärr!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: