Victoria Solås

2012-02-19
20:32:00

King Of Hearts - Cassie
Sofies rygg som Fanny fint målade med en "blyerts penna" ..
Bästa frukosten på länge!
Uuuuunderbart vår väder!
Fanny på väg med till stallet :D
"Liten" Tuss och Fanny(Sitter på Ortencia för jag inte orkade gå hela vägen, höhö .. )
Ortencia klar för ridpasset
Nu sitter jag hemma i värmen igen efter att ha varit i stallet plus ätit resten av min pizza sen igår.

Fixade klart allting i stallet innan vi red. Fixade även för Kulan, sista dagen idag. Skönt!
Dagens ridpass började otroligt ofokuserat .. Ortencia skulle ha SUUUPER koll på vad Fanny och Tuss gjorde, då det var en miljon andra hästar i ridhuset (Bissan hade lektioner från 17.00-19.00). Efter en stund så kom hon tillbaka och blev riktigt fin faktiskt!

Galoppen är jag nog mest nöjd med tror jag. Hon gjorde rättså fint samlade galoppfattningar. Minskade och länge på galoppen, och hon gjorde dett jätte fint!
Kom tillbaka. Putsade lite grejer, medans Fanny fixade med sina hästar. Hämtade in Kulan och Gurkan också.

Nu sitter jag och äter popcorn. Överväger att gå och lägga mig eller skriva en Engelska C uppsats. Det är frågan! Vill ju vara utvilad inför intensiv veckan vi har nere på Fjellare. Börjar kl 12.45 , men jag och Fanny ska upp tidigt och rida innan vi börjar. Fanny är stallchef så hon börjar runt kl 10, höhö!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: