Victoria Solås

2012-02-10
21:43:18

Right Through Me - Maruja Retana
Väldigt charmig bild på Ortencia, haha!

Jao, dagen har väl varit helt okey.
Red ingenting fel, skönt det! Däremot lyckades jag få fel galopp i höger varvet. I programmet så fick jag mestadels 6: or och några 7: or till och med! Sen två 1: or tack vare galoppmissen. Slutade på 52,812%. Är hel nöjd med tanke på att hon varit inriden i 4 månader allt som allt!
Lyckades inte rida fram helt då lilla ridhuset inte alls har ett bra underlag. Gjorde det bästa på utebanan i snö .. Jaja, jag är nöjd. Det kunde ha gått bättre, men det kunde också ha gått betydligt mycket sämre!
Ingen som filmade eller fotade. Så får klara mig med att jag och Ortencia gjorde en bra insats!
Nu på kvällskvisten har vi bastat + lite smått vattenkrig. Har sjuuuukt ont i huvudet som resultat!
Imorgon blir det feeest! Eller ja, jag är chaufför, höhö. Ska se till att sova, för vet att morgondagens natt inte kommer vara sömnfylld iaf!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: