Victoria Solås

2012-02-13
11:12:21

Olé Ola - Shalya
Liten bildbomb ifrån helgen. De som är minst smcikrande har jag valt att ta bort, haha!
En söt Cristina!

En mindre charmig Matilda! ;)
Fanny och Cristina under tjejmiddagen
Sötaste Sofie :D
Efterrätt, den andre var lite kladdkaka.

Bottnen smackade inte lika gott!

Fanny försöker efterlikna en ekorre! xP
Haha så här kort ser Fanny och Matilda ut när jag är 187 cm med högklackar. Helt sick!

På Corner!
Cristina, jag, Fanny och Matilda.

Fanny leker sexig när hon tar på läppstift ;)
Rikard, Holm, jag och Fanny! :D
Dagen efteråt.
Min frukost!
Blev uteritt/konditionsträning på Cristinas Ior för min del.
Super härligt väder!

Cristinas hus.

Kommentar:
#1: Fanny

Inte sexig, djävulsk är rätt ord! ;)

2012-02-13 @ 13:05:02
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: