Victoria Solås

2012-02-29
12:27:21

My Name Is - Eminem

Haha, måste berätta att vi är otroligt snälla vänner som fixar överaskningar till varandra. Rickard fyllde/fyller år. Holm lurade iväg han 1-1,5 timme medans vi backade muffins. Allting var klart så lite efter 12 så kommer Sofie in med dem i rummet och så sjunger vi så vackert vi bara kan, höhö!

Vaknade en miljon gånger nu på morgonen. Väntat på att Fanny skulle komma tillbaka ifrån provet. Har varit och ätit. Nu väntar jag åter igen på att hon ska byta kläder. Sen blir det stallet. Ska rida lite dressyr som jag har krånglat mig ur de senaste 4-5 dagarna ..

Kommer väl något mer inlägg under kvällen, kaaanske .. Är jätte sugen på att basta, men får se hur det blir. Nej, nu ska jag gå och tjatta lite på Fanny. Så man kommer iväg till stallet.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: