Victoria Solås

2012-02-17
11:29:07

Let's Go - Madi Diaz
Då var den uppsatsen skriven! Gjorde en snabb mindmap och lite tankar om vad jag skulle skriva. Då jag viste att det skulle bara vara tvärnit med mina tankar .. Blev allt som allt 6 sidor med text! Dock så skulle man skriva på varanan rad så, det blev väl 3 iaf, höhö. Känns ändå bra!

Övervägde en kort sekund att sticka till stallet och rida nu på lunchen. Men insåg att jag inte käkat frukost ännu, så kanske dum idé då vi har stallet sista.
Får skynda mig till stallet ändå då lunchfodring plus stövelhämtning ska ske innan vi börjar med. Men det löser sig, haha!

Ortencia ska få en barbacka tur ut har jag tänkte. Imorgon är det dåligt väder, tydligen, så då får det bli ett dressyrpass i ridhuset. På söndag ska det vara fint väder så då blir det lite konditionsträning antingen på galoppbanan eller i klätterbaken.
Nu kom Matilda så nu får jag vara lite social. Hej svejs!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: