Victoria Solås

2012-02-27
11:31:42

Hunger - Amaranthe
Oj, vad tiden flyger fram när man har annat för sig! Har inte bloggat några dagar då jag har haft annat för mig och inte haft tillgång till data. Fick med mig hem lite saker ifrån GHS i torsdags. Blev ett pannband med lite bling och ett par tyglar.

På fredagen var det hemmafest först och utgång sedan. Otroligt mycket folk. Var inne på Corner ca 20 minuter innan jag skulle tillbaka och hämta folk. kom mig aldrig därifrån pga diverse orsaker, mmh ..

Hela lördagen låg folket helt döda .. Eller jag var inte död, men de flesta andra var! Åkte tillbaka till skolan. Bastade åt lite korv med bröd. Innan vi taggade ytterliggare en utgång. Denna kvällen varade lääängre iaf!

Söndagen vart det också halv dödt. Kom hem runt 4-5 någongång. Gick till stallet. Fixade och red ut en sväng med FannyTsunami och Campari för hands. kom hem bakade 2 pizzor till oss alla. Såg på Drag Me To Hell. Sedan soooov man!

Nu är det måndag och jag är vaken för jag trodde att Sofie gick upp för att äta inte för att gå till lektion. Så nu väntar man på henne. Gick upp en timme för tidigt helt i onödan! Ska rida ett dressyrpass på Ortencia idag är planen. Får se hur det går ..

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: