Victoria Solås

2012-02-21
22:33:30

Don't Be Shy - Eddie Vedder
HAr verkligen ingen tid eller ork att blogg dag 2 på intensivveckan. Hade morgon fodring. Skulle upp 6, men vaknade 5 och kunde inte somna om. Yey!

Ortencia var med på löshoppning. Gick halv bra. Hon var stressad, underlaget var inte det bästa osv. Det kunde gått bättre men det hade också kunnat gå sämre. På em skrittade jag ut en sväng med Tsunami och Fanny så hon fick röra lite mera på sig och inte bli så stel i muskulaturen.

Har varit och handlat massa mat. Tror aldrig jag har handlat för så mycket .. Har inkvarterat mig på Gula Villan som får vara mitt hem för några dagar. Nära till Fjellare och nära till stallet. SKÖNT!

Nu ska jag sova för jag är heeeeelt död!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: